CONTACT

Heb je een vraag of opmerking?

Let’s meet!

Neem direct contact op

Vul het onderstaande forumulier. Ik probeer binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen. Je mag mij ook rechtstreeks een mail sturen op contact@ownyourgoals.nl. Check voordat je jouw bericht verstuurt eerst of jouw vraag beantwoord wordt in de FAQ onderop deze pagina 😉

Bedrijfsgegevens

Ownyourgoals
KvK: 74672800
BTW-ID: NL002350994B28

Kamilletuin 2, 9408 AD, Assen (géén bezoekadres).

Whatsapp: 0639722199 (beste bereikbaar via mail of Whatsapp. Voor telefonisch contact graag eerst een belafspraak maken).

Online cursus maken met Lisanne

FAQS

Meest gestelde vragen

Sommige vragen krijg je nu eenmaal vaker dan anderen in je mailbox. Ik heb ze gebundeld en hieronder beantwoord. Scheelt jou wachten op antwoord en mij een volle mailbox 😉

Ik heb templates of een e-book bij jou gekocht, maar ben de mail kwijt. Waar kan ik ze downloaden?

Vervelend dat de mail weg is. Gelukkig kun je heel gemakkelijk inloggen op https://isleoftemplates.com/account/

Je kunt hier inloggen met het mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan. Je kunt ook een nieuw wachtwoord opvragen als je die niet meer weet. Nadat je bent ingelogd, vind je jouw downloads onder het kopje ‘downloads’.

Ik heb een e-book aangevraagd /een product gekocht, maar ik heb niets ontvangen

Vervelend dat je nog niets ontvangen hebt. Helaas kan het heel goed zijn dat de mail in de spam of ongewenst is beland. Sommige spamfilters staan tegenwoordig iets té goed afgesteld. Ik wil je vragen daar eerst even te kijken en minimaal 30 minuten af te wachten. Heb je dan nog niets ontvangen, stuur dan een mail naar contact@ownyourgoals.nl en dan stuur ik je binnen 3 werkdagen alles alsnog op!

Ik ben klant en wil inloggen op de academy, maar krijg de melding dat ik geblokkeerd ben...

Ter beveiliging van jouw gegevens zit er op de site een brute force beveiliging. Dit houdt in dat je na 3 verkeerde wachtwoordpogingen voor een bepaalde tijd uitgesloten wordt. Bij gebruik van een verkeerde gebruikersnaam word je ook buitengesloten. 

Het kan ook zijn dat je te vaak een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Je wordt dan tijdelijk geblokkeerd en krijgt daar een melding van.

Al met al is het in alle gevallen zo dat dat blokkade vanzelf opgeheven wordt en dat je heel even geduld moet hebben ;). 

Tip: zodra je blokkade eraf is: vraag direct een nieuw wachtwoord aan, zodat je niet opnieuw geblokkeerd wordt.